РОБОТА ВДОМА! ЯК ІІ ЗАСТОСОВУВАТИ?

Для того, щоб уникнути поширення короновірусної хвороби (COVID-19), в Україні застосовується ціла низка обмежувальних заходів.

Вони впроваджуються згідно із рішенням РНБО від 13.03.2020, введеного в дію Указом Президента України від 13.03.2020 № 87/2020, постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та Законом України від 17.03.2020 № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)».

Отже перед роботодавцем постає питання, яким чином організувати роботу, щоб захистити працівника в даних умовах.

Згідно із підпунктом 1) пункту 2 розділу ІІ Закону України від 17.03.2020 № 530-ІХ роботодавець на період карантину має право запровадити роботу працівників вдома.

Тобто йдеться про виконання завдань за трудовим договором за місцем проживання працівника із застосуванням сучасних засобів комунікації.

Запровадження такої роботи необхідно певним чином оформити. Як це краще зробити?

Робота з дому по суті є зміною режиму праці. Тому бажання працювати вдома має висловити сам працівник шляхом написання заяви про його переведення на період карантину на роботу вдома та визначити таке місце.

Роботодавець повинен видати наказ про запровадження роботи дистанційно та ознайомити з ним під розпис працівника. В наказі необхідно визначити яким чином буде здійснюватися виробничий процес, визначатись завдання та забезпечуватись контроль за їх виконанням, інші необхідні питання.

Провідний юрисконсульт Малкова В.А.